20 Ağustos 2013 Salı

Kuantum Teknoloji ve Eğitim


     
KUANTUM TEKNOLOJİ VE EĞİTİM BLOĞU
       
           Kuantum denilince akla gelen ilk şey, fizikte atomun yapısı ve elektronların hareket düzenleri olmaktadır. Ancak, bir çok kişi bunu farklı algılamakta ve bazı kurum ve kuruluşlar daha bilimsel geldiği için eğitim ve ya kurum isimlerinde kullanmaktadırlar.
          Bende bloğumda, kuantum teknolojileri ve kuantum eğitim sistemleri  hakkında makale, yayın, kitap, videoları sık sık yayınlayarak ve kendi yazdığım makalelerle sizleri bilgilendireceğim.
          Ayrıca, teknoloji alanında ki yenilikler programcı ve mühendis olmam münasebetiyle programlama ve eğitimleri hakkında makalelerimle bilgilendirme ve eğitimler vereceğim.
          Eğitim ve Teknoloji konusunda isteği ve önerileri olanlara ayrıda ihtimam göstererek onların isteklerini yerine getireceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder