3 Eylül 2013 Salı

Biraz da Hobi Olarak Yapılabileceklere Bakalım. www.enorigami.com

      Değerli Kuantum Blog takipçilerim,
Eğitim ve Öğretim yanında öğrencilerimize hobiler edinmelerini ve kendilerini olumlu yönde eğitecek hobileri öğretmenli ve tavsiye etmeliyiz bu noktada ara ara sizlere zeka gelişiminde olumlu olduğuna kanaat getirdiğim hobileri ve bunlara ait siteleri burada paylaşacağım. 
      Origami, bilindiği üzere Japon kağıt katlama sanatıdır. Origami hem zevkli hemde zekayı geliştiren bir uğraş.
- Kağıt Katlamanın neresi Zekayı Geliştirir ne alakası var ?
     Evet ilk bakışta zeka ile bir alaka kurmak zor olabilir ancak, origami yapımında ilk başta elimizde bir düz kağıt var öte tarafta son haliyle ne olacağı belli burada kişi kendi kafasında ilk hal ile son hal arasında sürekli bağ kurmaya çalışmakta ve kağıdın her her katlama işleminde şuan neresindeyim şuan katladığımda neresi oldu bunun kurgusunu kafasında yapmakta ve 3 boyulu olarak zihninde canlandırmaktadır. işte önemli olan kısımda tam burada çünkü beyin fonksiyonları çalıştıkça gelişecek ve zeka seviyesi farklı ufuklara yelken açacaktır. 
    Şimdi bir arkadaşımın açmış olduğu origami sitesini sizlerle paylaşmak istiyorum. www.enorigami.com bu adreste origami hakkında videoları, yapılacak katlamalara ait diagramları bulabilir ve adım adım takip edebilirsiniz.


KAYNAKÇA:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder